Trendyol Süper Lig’in 33. haftasında oynanan karşılaşmalar sonrası küme düşme hattındaki düğüm çözüldü. Haftaya büyük baskı altında giren Fatih Karagümrük ile Kayserispor, alınan sonuçların ardından matematiksel olarak ligde kalma şansını kaybetti.
Sezon boyunca istikrarsız performans sergileyen iki ekip, kritik haftalarda yaşadığı puan kayıplarının bedelini ağır ödedi. Taraftarlar sosyal medyada büyük üzüntü yaşarken, kulüplerde gelecek sezon için yeniden yapılanma sürecinin başlaması bekleniyor.
Özellikle Fatih Karagümrük’ün son haftalarda aldığı kötü sonuçlar düşüşü hızlandırırken, Kayserispor da kritik maçlarda istediği puanları toplayamadı. Böylece iki takım gelecek sezon TFF 1. Lig’de mücadele edecek.
Öte yandan Süper Lig’de şampiyonluk yarışında Galatasaray mutlu sona ulaşırken, alt sıralardaki mücadele de futbolseverlere büyük heyecan yaşattı.
SPOR
Yayınlanma: 09 Mayıs 2026 - 22:11
Süper Lig'e veda eden 2 takım belli oldu!
Trendyol Süper Lig’de sezonun bitimine kısa süre kala küme düşen iki takım netleşti. Haftanın kritik maçlarının ardından Kayserispor ve Fatih Karagümrük’ün lige veda etmesi kesinleşti.
SPOR
09 Mayıs 2026 - 22:11
