Evimin yandığını gördüm rüyamda şimdi kendi oturduğum ev değil başka ev ama bizim evimizmis cocuklarim yanimdaydi eşim yoktu işe mi ne gitmiş RÜYA YORUMU:
Sayın Elif Hanım; Bu rüya ilk anda insanı çok korkutur ama İslami tabirde evin yanması her zaman kötüye yorumlanmaz Özellikle rüyada gördüğün evin şu an oturduğun ev olmaması önemli; bu genelde birebir gerçek bir olay değil, daha çok hayatındaki bir düzenin, bir dönemin veya iç dünyandaki bir yükün değişmesi anlamına gelir.
Ev, rüyalarda çoğu zaman:
- aile düzenini,
- iç huzurunu,
- insanın kendi dünyasını
temsil eder. Yangın ise bastırılmış duyguların, stresin, korkuların ya da büyük bir değişimin sembolüdür. Senin çocuklarının yanında olması, içindeki en büyük koruma duygusunun evlatların olduğunu gösteriyor. Eşinin o sırada yanında olmaması da, bazı yükleri bazen tek başına hissediyor olabileceğini anlatır.
Ama önemli olan detay şu:
Yangını görüyorsun ama çocukların yanında
Yani “kaybetme” değil, daha çok “koruma ve mücadele” hissi baskın
Bu tarz rüyalar çoğu zaman:
içte biriken kaygıların ve sorumlulukların dışa vurumu olur. Özellikle son dönemlerde stres, gelecek düşüncesi, aileyi koruma hissi arttıysa böyle güçlü sahneler görülebilir.
Rüyanın mesajı daha çok şu:
İçinde büyüyen bir kaygı var
Kendini ve aileni koruma hissin çok güçlü
Ama bu bir “felaket olacak” rüyası değil, zihnin yük boşaltıyor
Korkarak değil, dua ederek yaklaşmak en doğrusu
Ayetel Kürsi, Felak ve Nas okuyup içini ferah tut. Bu rüya daha çok yük, korku ve değişim hissinin sembolü gibi duruyor.
Rüyalarınızı : [email protected] a iletin yorumlayalım...
