banner154


banner165
12 Haziran 2019 Çarşamba 17:49
Dünyaca ünlü Antalya Lara plajındaki rezalet!

Dünyanın en lüks otellerine sahip Kundu-Lara yolu üzerindeki kumul ve obruk ormanları arasına gece kondu tarzı yerleşen vatandaşların oluşturduğu çirkin görüntüler dünya kenti Antalya’ya hiç yakışmıyor. 

Bir dönem Disney Land tarzı eğlence merkezi yapmak için turizmci Fettah Tamince’nin talip olduğu ve uzun tartışmalara sebep olan Lara yolu üzerindeki kumul çamlar arasına kurulan  delme çatma barakalar, çadırlar ve  ev görünümündeki bu işgale kim izin veriyor?

Lara kumul ve obruk ormanları içine yerleşen gece kondu sahiplerinin yol boyunca barakaların önlerine astıkları kıyafetlerle sergiledikleri çirkin görüntü adeta Afrika çöllerinde yaşayan bedevileri anımsatıyor. Buralara yerleşen insanların çevreye bıraktıkları pislik ve yayılan lağım kokusu ise ayrı bir rezillik. 

           

Lara plajı üzerindeki kumul ormanların içinde bu tip baraka çadır vb kum kondudan onlarcası var.

Bu çirkinlik bölgeyi ziyaret eden ve Lara yolu üzerinden otellerine tatile giden turistlerin de merakla görüntülediği olumsuzluklar arasında yerini alıyor. 

MYGazete.com’a değerlendirme yapan çevre sakinleri, ‘Antalya Büyükşehir Belediyesi dünyaca ünlü Lara sahilleri üzerine boydan boya modern çağdaş tesisler yaparak Antalya halkına kazandırdı.

Her ne hikmetse Büyükşehir Belediye Başkanı değiştikten sonra Lara plajları Kundu yolu üzerinde bulunan güzelim kum ve çam ağaçlarının olduğu bölgede onlarca insan yerleşik duruma geldi. Kimse bu duruma ses çıkarmıyor.

Biz küçük bir hata yapsak zabıta tepemizde bitiyor. Sanki Antalya sahipsiz bir kentmiş gibi buralara önüne gelen çörekleniyor. Her ağacın altında birileri var. Resmen buraya gece kondu yapar gibi kum kondu barakalar, çadırlar yapıldı, yapılmaya da devam ediyor. Ne emniyet ne zabıta bunlara dur da demiyor‘ diyerek dert yandı. 

Bölge sakinleri yetkililere seslenerek, ‘Burada yatıp kalkan insanlar tuvaleti gelince nereye yapıyor acaba? Çöplerini pisliklerini nereye atıyorlar? Aralarında kanun kaçakları mı var? Suriyeli mi? Iraklı mı, göçmen mi? Yerli mi bunlar? Antalya’ya yakışmayan bu çirkin görüntüye ve hukuksuz işgale Antalya valimiz Münir Karaloğlu’nun derhal müdahale etmesini bekliyoruz’ dediler.  

MYGazete.com Özel

banner32
Son Güncelleme: 13.06.2019 11:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sayeste 2019-06-14 14:30:51

Bu yeni bir durum degilki!!baskan degisince degisti buralari doldu denemez.yillardir.kuma yatmak larada vardir..ha evi gibi yerlesikler varsa davet edilen suriyeliler.kapasitenin izerinde antalyaya kos diyenler..antalyaya kosacaksa is ve yer gosterinde kossunlar.hem davet hem sikayet???birde alismak lazim artik turkiyeliler azinlikta kalacak...istenen buydu.

Avatar
Semih 2019-06-15 14:32:44

Uzun yıllardır süren bir gelenektir bu, Antalya'li yazı obada geçirir. Daha net görmek için Finike'yi görmenizi tavsiye ederim.

Avatar
Sener 2019-06-15 23:55:54

Orası yıllardır kumköylülerin yazlığı belediyeyle ne alakası var o insanlar yıllardır ordalar... oteller yokken o insanlar vardı o sahilde... rantiniza kurban edilmeyecek o bölge !!!

Avatar
Ayşe Temizkan 2019-06-16 13:40:08

Haber için mygazete'ye çok teşekkür ederim. Bizde o bölgede oturuyoruz. Buraları işgal eden insanları gördükçe bu şehir sahipsiz mi diye hep kendi kendime sorardım. Sahipsiz olmadığını bu haber sayesinde öğrendim. Bu arada yer konusunda yanlış anlaşılma var sanırım. Bahsedilen yer Sera Otel'den TRT kampina kadar olan sahil yolunun üstünde kalan kum ve çamlık alan. Burası bildiğimiz kadarıyla Orman Bakanlığınin uktesinde. Bir ara Büyükşehir sonra Muratpaşa Belediyelerine tahsis edildi en nihayetinde belediyeler buralara sahip çıkmayınca orman bakanlığına geri geçtiğini biliyorum. Şimdi iyice sahipsiz. Umarım o güzel bölgeye bu haber sayesinde sahip çıkılır.

Avatar
Fatih ÇELİK 2019-06-13 23:45:31

Bir ağacın altına da siz güzel bir çadır kurun bence gayet keyifli ve huzurlu oluyor. O görüntüyü de belediye kaldırmayı beceremezse ben kaldırırım. Ama işi yok orada Suriyeli mi var kanun kaçağı mı var'a getirmenin de bir kafası yok. Memlekette kafanı çevirdiğin yer Suriyeli zaten. Yine de o pisliğe dikkat çektiğiniz için teşekkürler. İyi çalışmalar...

Avatar