banner154

banner228
07 Eylül 2019 Cumartesi 09:49
Valilikten eğitim öğretim kararları

Antalya Valisi Münir Karaloğlu'nun katılımlarıyla "2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Hazırlık Toplantısı" gerçekleştirildi. 

Toplantıda alınan kararlara ilişkin yapılan açıklamada, Resmi Gazetede yayınlanan Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde yer alan kuralların harfiyen uygulanacağı, servis şoförlerinin servis rehber personellerinin kantin işletmecilerinin ve kantin çalışanlarının güvenlik kontrolünden geçirileceği belirtildi.

Yine alınan kararlar kapsamında servis denetimleri düzenli olarak yapılacak. 

Servisler öğrencileri derse başlama saatinden en erken 15 dakika önce okula getirecek, ders çıkışında ise en geç 15 dakika içerisinde okuldan alacak. 

Okullarda bulunan kamera sistemleri çalışır halde olacak ve en az bir ay öncesi kayıtları tutulacak. 

Herhangi bir olumsuzluk yaşandığı zaman bu kayıtlar ilgili birimlerle paylaşılabilir nitelikte olacak. 

Kantinlerde satılabilecek ve satılamayacak gıda ürünleri ile ilgili yönetmeliğe uygun denetimler yapılacak kantinlerde çiğ köfte satışı yapılmayacak.

Diğer yandan ikili eğitim yapan ilk ve orta okulların giriş saatleri en erken 08.00 liselerin en erken 08.30 teneffüs araları ise 15 dakika olacak. 

Yardımcı ders kitabı kesinlikle aldırılmayacak ve derslerde kullanılmayacak. 

Ayrıca okullarda seçme özel sınıflar ve seviye gruplarının oluşturmayacağı ve kayıt parası adı altında velilerden herhangi bir ücret alınmayacağı da kararlaştırıldı.
 

Kaynak: İHA

Ayşe Gökoğlu
Süleyman Demirel Üniversitesi mezunu. MYGazete.com editörü.
banner32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Selcen 2019-09-08 22:08:59

Valla 200 lira kayıt parası artı 5 li kutu içinde fotokopi kağıdı aldık teslim ettik yarın da her ders in yardımcı kitaplar ini istiyomusunuz diyecekler 3 ,5 tanesi kabul edecek bizde hep olduğu gibi alicaz bu iş böyle hadi bakalım kolay gelsin daha okul açılmadan ,600 lira gitti yarın bir 600 için tekrar okula başarılar bizlere

Avatar
Mustafa 2019-09-08 12:46:29

Peki yardımcı Kitaplar kullanılmayacak iyide devletin verdiği Kitaplar in içinde herhangi bir bilgi yok ozaman siz yeni nesili tamamen cahil ve bilinçsiz bir nesil istiyorsunuz Emin’im bu kararı alanların çocukları nın hepsi özel okullarda okuyordur 20 yılda ekonomi esnaf çiftçi yi bitirdikleri gibi milli eğitimi de bitirdiler

Avatar
Hatice 2019-09-08 15:22:07

Biz de her yıl meraklı değiliz test kitapları almaya ama yetmiyo, okulda verilen eğitim yetmiyo kitaplar boş açıklamalı konuyu kim anlatcak 4 +4 dediniz herkez cahil kalcak, teberşirle bi proplem çözmek yok ha bide etüt yok hafta sonu kurs açılıyo neymiş iki günde olcak öğleye kadar onu bi günde yapabilirler ama yapmıyorlar çocuklarda hastanın 7 günü gitmek istiyorum yada hafta içi yapın diyoruz olmuyor bizim okulda hiç bişey olmuyo

Avatar
onur akdeniz 2019-09-08 20:37:53

bir oğretmen olsrak 15 dk.tenefuse karsiyim.yanlis bir karar.tenefuste terkeyen çocuk sonraki ders nasil motive olacak?terlemis,motivasyinu bitmis.okullar egitim yeri.gùnlùk ders saati dùsneli.gunde 5 saste inmeli.

Avatar
gül 2019-09-09 18:03:50

lise son öğrencisi kızım icin okulun ilk gününden sadece 1 ders icin170 liralık yardımcı kitap alınması gerektigi söylenmiş diğer dersler ic8nde ayrı ayrı alınacakmış nasıl bi iş bu anlayamadim neden kararlar uygulanmıyor o zaman .milli eğitim daha sık okulları kontrol etmeli demekki ...

Avatar
saide 2019-09-10 12:02:20

valiliğin aldığı kararlardan biri de okul giriş çıkış saatleri. çookk saçma.
kızım 5.sınıf bu sene ve öğlenci saat 13,50 giriş akşam 7,30 ders biriş saati.
çalışan anne babalar için çoookk zor tabi öğrenciler içinde..
bu duruma acil bir çözüm getirilmeli. çocuk akşam 8'e doğru evde olacak, yemek, duş vs derken saat kaçta ödevler bitip uyuyacak, geç vakit yatıp öğleye doğru kalkacak boş vakit yokkk hareket yokkk oyun yokk!!, gündüz ise anne baba çalışıyor ödevlerini kim kontrol edecek ??? anne baba ile geçirecek kaliteli zaman dahi yoookkk... bu nasıl düzen nasıl eğitim anlayışı ?????

Avatar
Mustafa 2019-09-10 14:36:18

50 tl sms parası 50 tl posta pulu ve fotokopi kağıdı alacaksınız diyorsunuz bunlara makbuz verin dediğimizde bağış diyorlar

Avatar