01.01.1970

YASAL UYARI: "mygazete.com" haber portalında yayınlanan köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun tüm hakları New World Media Grubu'na aittir. İzin alınmadan ve kaynak gösterilmeden köşe yazısı/haber/fotoğraf/video'nun bir kısmı veya tamamı kullanılamaz. Tüm yasal hakları saklıdır.

Etiketler :

DİĞER HABERLERİ

YORUM YAZ

*İsim *E-posta *Yorumunuz

Okuyucu Yorumları ( Toplam , 234 adet)

Haydar Aksu 02.02.2017 17:18:23

Ayt Eski Emniyet müdürü iken tanımaktan mutlu olduğum hemşehrim Dr Ali Yılmaz,Sağ olsun beni bir kez daha ülkece etik değerlere bağlanmanın lüzümunu ortaya koymuş ilkeli olmak,taraftar olmaktan iyidir.

Duygu Sucuka 02.02.2017 07:56:38

Güzel tespitler Elinize sağlık

Hacer Akpınar 31.01.2017 10:16:41

Değerli Işık hanım.Ben KONGED ailesinden Hacer.Babamı tam 1 yıl önce adını söylemek bile insana acı veren Akciğer CA dan kaybettim.4 yıl verdiğimiz bu mücadele bize öyle şeyler öğrettiki dünyaya insanlara hayata bakış açım değişti. Şimdi arada Akdeniz Üniversitesi K Blok Onkoloji servisini gider ziyaret ederim.Orda yaşanan acılar kelimelerle ifade edilemez.Her dakika koridorlardan gelecek hastalarını kaybeden yakınların çığlıklarına şahit olmak ve en önemlisi 2 metre kefene sarılı o vefaat edenlerin önünden geçerek sonsuzluğa götürülmesi ne demek çok iyi öğrendim. Bunlar zor ötesi yaşananlar. Ve su bir gercekki bunu yaşamayanın biz kanser hastası yakınlarının ve hastaların neler hissettiklerini anlaması inanın mümkün değil. Düşünün öleceğini zi bilerek tedavi olmak nasıl bir duygu kim anlayabilir bunu.Kimse.kim öleceğini bile bile bir yakınının tedavi gördüğünü izleyebilir ve hislerini anlayabilir.ancak yaşayan anlar.Allah kimseye yasatmasin bu acıyı. Ben yasadim ve son nefesini verirken bile yanindaydim babamın. Gözlerime beni kurtarın der gibi çaresiz bakışını gördüm.o caresizligi yasadim.Azrailin o an o odada caninizdan bir parçayı nasılda futusuzca alıp gidişini yasadim.Allah tüm kanser hastalarına şifa versin.ve yakınlarınada büyük sabır ve direnç versin.Saygılar.

Aysen kutluk 16.12.2016 09:45:09

Özledik sizi pelin hoca hele bugün hunharca katliyamdan sonra ilaç gibi geldi işıklarda uyusun yol gösterenin

cumali Çelik 30.11.2016 15:53:19

Müdürüm teşekürler eliniz yüreğine sağlık

Mehmet Salih Kesmez 28.11.2016 08:17:13

Kaleminize sağlık. . Güzel yorumlamissiniz. . Fakat niye yorumlar 25 karekterden az olamaz diyorsunuz anlayamadım. . Madem sınırlama koydunuz.. Üst sınırını da koyunuz o zaman. .

Benotti Levent Temizcan 27.11.2016 21:37:01

Geç alınmış bir karar, şimdide alınması gereken bir karar daha var o da idam kararı dır.... demokrasi bize bol gelir, ulusal güvenliğin dış mihraklar tarafından tehdit altında tutulan politikaya kapılarını kapatacaksın satranç oyununu kuralına göre hamleleri doğru yaparak oynayacaksın geçit vermeyeceksin.... bugüne kadar Türkiye düşündü bundan sonra onlar düşünecekler... ezik davranmak zaafiyeti arttırdı.... inceldiği yerden kopsun birazda onlar huzursuz olsunlar çoktan bunu hakettiler... Türk yönetilmez yönetir politikasını RTE ile dik bir vaziyette duruş sergileyerek yaşıyoruz kayıp zannettiklerimizi dayanırsak be doğru hareket edersek kazanç hanemize yazarız... bu onur savaşından onur ile çıkacak olan 2. Bir kurtuluş savaşı zaferini tekrar yaşayacağımıza ben şahsen inanıyorum.... ak parti yandaşı değilim zira RTE ye bu anlamda güvenim tamdır... bir Türk dünyaya bedeldir tanımı en sarih bir şekilde RTE ye uymaktadır... bekleyip herkes görecektir.... detaylar uzun sürer misak ı milli sınırlar bundan sonra tavizsiz daha iyi korunacaktır.....

Oyademirel 13.11.2016 22:58:15

Çok doğru.. Toplum olarak nereye gidiyoruz..Ne yapmamız gerekiyor...

Oya Demirel.. 13.11.2016 22:54:54

Harika.. Doğru haberler.. Allah yardımcımız olsun....

İsmail çullar 13.11.2016 09:06:10

Kaleminize, yüreğinize sağlık hocam...

Mehmet Emin Turpçu 11.11.2016 11:22:26

Kaleminize, gönlünüze saglık.

cengiz savaşeri 11.11.2016 11:11:35

Ümitsiz yaşanamayacağını bilerek yazındaki tespitlere katılıyorumNe varki Turizm tahsili yapmış biri olarak ve de Ülkemizin stratejik konumuna dayanarak politika geliştirmek hep zor oldu.Başta Atatürk olmak üzere tarihteki büyüklerimize kulak verip, milli üretim ve kalkınma modelleri geliştirilmeli.Turizm gibi dışa bağımlı ekonomiler hep pamuk ipliğine bağlı olmuştur

Cüneyt F. Güneş 11.11.2016 06:55:55

Güzel tespitler. Keşke tüm aktörlerin plan.hareket ve düşüncelerini takip ve tahlil edebilsek de BOP un coğrafi olarak içinde olduğumuz gibi kontrolünde de ana karakter biz olsak. Daha çok bilgiye daha çok birliğe ihtiyacımız var. Biz olmaya

Bahadır köksal 25.10.2016 19:37:09

Emeğinize sağlık çok güzel özetlemişsiniz

Hüsnü ÇEKİN 21.09.2016 08:43:53

Temas ettiğiniz konulara katılıyorum..Herşeyin belli bir zaman dilimi içerisinde düzeleceğine inanıyorum.. Haklı haksız mutlaka ayırt edilecek..Adalet yerini bulacaktır..

İlyas kanatlı 20.09.2016 20:23:28

Çok doğru bir tespit.hani bir ara kuş gribi var denildi de sağlıklı ve ya sağlıksız bakılmadan hepsi telef edildi bunun vebalini kim öder.zor bir süreçten geçiyoruz.umarım.Adalet yerini bulur.Saygılarımla.

Ismail telli 20.09.2016 20:19:35

Cok guzel yazilmis tam gercegi kale me vurmussun aynen destekliyor ve katiliyorum

Halit 08.09.2016 16:48:53

Yüreğine ve kalemine sağlık

halil özkan 06.09.2016 12:51:33

Dilinize,yüreğinize sağlık hocam.

zehra basbug 19.08.2016 17:57:28

Bu kadar güzel anlatılır eline sağlık. Çocuklarin mutlu yaşayacağı bir dünya umidiyle

Umit Kemal Şentürk 17.08.2016 10:02:52

Bir egzersiz fizyolojisi profesoru olarak, oldukca yanlış bilgiler ve yanlış yönlendirmeler içeren bu yazının, çok fazla kişi tarafından dikkate alınmamasını umarım.

Ali Riza Alinci 17.08.2016 03:42:30

Liyakat Emanet Devlet ekseninde verilen örnek ve eleştirilerle basarılı bir yoeum.

Mehmet Talay 14.08.2016 07:54:57

Güzel ve doğru bir analiz. Eline sağlık Başkan

İsmail Fidan 14.08.2016 07:54:20

Baskanım olayı en net biçimde özetlemişsin. Ülkemizin rusya ile ilişkilerimizi düzeltme çabası gibi ülkemiz çıkarına olan her girisim iyidir ve herkesin "ama" "ancak" gibi kelimeler kullanmadan darbelere hayır diyerek, ülkemizin yararına olan bu tur girişimleri desteklemesi lazim

Ali Bıdı 08.08.2016 07:17:29

Günaydın Yeliz hanım elinize sağlık çok güzel yazmışsınız

zehra başbuğ 06.08.2016 20:58:55

Harika, bu kadar güzel özetlenebilir.Eline yüreğine sağlık

Mete TUNALI 28.07.2016 12:27:57

Metin hocam o güzel üslubunla biz cahilleri aydınlattığın için çok tşk ederim. Bir çok yanlışı kafamızdan siliyorsun sağ ol.Muazzamın da rahmetli olması hemen hemen bir sene oluyor.Bize de çok yardımcı olmuştun.Hakkın çok,helal et.Mete TUNALI. EMK.Kpt.Pilot

Halil özkan 27.07.2016 20:46:27

Hocam kaleminize ,dilimize sağlık

M.Celal Perdahlı 27.07.2016 18:46:34

Verdiğiniz bilgiler ve önerileriniz için teşekkürler.Umarım önerileriniz yanıt bulur.

hatice karateke 27.07.2016 16:13:08

Şahane diye ozetleyebilecegim bir yazı Nevzat hocam...dilerim herbir Antalyalı bu konuda gereğini yapar...tek şey beni rahatsız etti okurken ve sonrasında düşünürken, affiniza sığınırim bu konuda, "ölüm müzesi" ismi çağrıştırdıkları ile sanki..."ölüler müzesi", "ölümler müzesi" adlandırması içeriği bozmadan...hani nasıl olur diyerek...sevgiyle ve saygıyla...

Semiha 20.07.2016 16:39:09

Teşekkür ediyorum Metin abicim; bu hususla ilgili onca yazı ve/veya kitap okudum, ancak; ilk defa tam manasıyla idrak edebildim, o da sizin bu kısa öz yaziniz ile oldu...varolun

Turkan diker 18.07.2016 07:47:45

Dayi yazini okudum guzel de basi kesilen asker haberi yalanlandi yazinda bu gercek imaji veriyor

İnan Kıraç 04.07.2016 07:50:59

Yazınızı okudum teşekkür ederim.İyi bayramlar .

Mustafa Torbalı 30.06.2016 20:24:01

Hocam sayenizde bilmediğimiz bir çok şeyi öğrenip daha dikkatli yaşamayı öğreniyoruz. Saygılar .

Süleyman Papak 28.06.2016 16:36:21

Sayın müdürüm düşüncelerinize sonuna kadar katılıyorum. Söylediğiniz gibi keşke herkes gücün yanlışını haykırabilse. Biyad etmek yerine omurgalı olup doğrularını gücün yönünde devşirmese. Tebrik ederim müdürüm.

csayin 27.06.2016 19:33:01

Eline sağlık kardeş, bu nedenle uzun seyahati tercih etmiyor ve gerekirse yanımda kleksan (okunuşu) bulunduruyorum, alametimiz kıyametimizin önünde olsun diye.

Cengiz Sayın 27.06.2016 11:54:34

Yalaka ve dalkavuklar aslında zeki ancak karaktersizlerdir. Bu nedenle Zeki krallardan hoşlanmazlar ve saf olanını daha çok tercih ederler. Çok saf olanına da "ne kadar iyi bir insan" gazıyla kontrolleri altına alıp tam bir simbiyotik yaşama girerler. Böylece kralın Zeki olmasını veya etrafında akıllı insanlar olmasını asla istemez ve kabullenmezler. İlk fırsatta çeşitli yalan kurgu ve algılarla kralın etrafını boşaltırlar. Sonra da gidenin aslında ne kadar kötü olduğunu ve çok doğru karar olduğu hususunu iyice işlerler ve nihayetinde kralı ikna ederler. Öyle ki sıra krala gelip yeni bir kral ortaya çıkana kadar. Artık kahrolsun eski kral çok yaşa yeni kral dönemidir. Her saf kral bu çeşmenin suyunu içer eyvah vakti gelince de hastalıktan kurtulma şansı kalmamış, illet her tarafı sarmış olur. Dediğim gibi aslında çoğu zaman yalaka ve dalkavuklar krallardan zekidir. Bu maalesef basit bir şeytani ve nefsani bir döngüdür. Bu döngüden ancak hakkaniyet ehli, liyakat sahibi, enaniyet, kibir ve benlik duygusundan uzak, cesur, risk alabilen, zeki yöneticiler çok çabuk çıkarlar. Bu tip krallara yardımcı olmak gerekir. Çünkü ortak akılı üstün tutanlara yalakaların yaklaşması zordur. Ben bilirim diyenlere de başarılar dilemek ve izlemekten başka seçenek yoktur. İlletin sarması uzak olmasa gerektir.

Günnur ABAZAOĞLU 21.06.2016 22:28:43

Teşekkürederiz çok güzelll....Kaleminize sağlık.

Günnur ABAZAOĞLU 21.06.2016 22:28:36

Teşekkürederiz çok güzelll....Kaleminize sağlık.

Akın Çimen 20.06.2016 08:38:46

Sn.Hocam, Bilginize ve yorumlamanıza sağlık. Okul tarih kitaplarına "önsöz" olarak önerilmesi gerekir. Saygılarımla

Adem Demir 13.06.2016 20:59:35

Ali tebrik ederim, guzel bir yazi ve zevkle okudum. Selamlar, sevgiler. AdemDemir Avustralya

Ali riza akinci 13.06.2016 18:45:26

Yorum yapan kisilerin guvenilirligi onemlidir.Doruya dogru yanlışa yanlış diyenler mutlak ayırt edilir.Bircok insan soylenene degil söyleyene bakıyor.Kimin adamı diye.Yorumcu taraf da olabilir ama paralı asker gibi olmamalı.

Yeşim Ertan 10.06.2016 09:31:36

Size katılmamak elde değil. Expoalanı bence Eylül ayında ancak tamamlanacak. Konserler de olmasa kimse adını duymayacak. Raylı sistem yollar ancak biter iki aya. Bence Expo alanının hazırlandığı bir işletmeci vardır, bu son ana kalacak bir yatırım değil. Arap köyü olabileceği söyleniyordu.

mustafa güner 10.06.2016 09:16:06

Bir sürü para verip 3 tane kombine aldım. Ama bence expo yönetimsel olarak fiyasko. Önce konser dediler sonra 300 liraya bilet satıyorlar. 1 çay 2,5 tl 1 tl lik dondurma 5 tl ve bütün cafeler boş niye fiyatları expo yönetimi belirliyormuş aferin onlara çok iyi yapıyorlar......

Orhan Kavuncu 08.06.2016 20:38:13

Kalemine güç kardeşim...

Özkan 08.06.2016 12:24:16

Alibey yüreğine diline sağlık Yukarıdakinin herzaman bir hesabı vardır

Orhan Kavuncu 08.06.2016 09:31:24

Ali beyi bu güzel yazısı ve içindeki doğru tedbirler için tebrik ediyorum. "Senden büyük Allah var" hatırlatmasına çoğumuzun ihtiyacı vardı.

Ercan 08.06.2016 08:06:45

Metin hocam öncelikle basarilarinizin devamini dilerim. Sizi yakından takip ediyorum... Çok güzel aciklamissiniz. Kaleminize Saglik... Umarim bu göç en kisa zamanda onlenir. Teşekkürler...

Crngiz sayın 06.06.2016 19:47:03

Eyvallah elinize sağlık prk çok yaşanmışlığa dair güzel özetleme olmuş.

Hasan Uygun 10.05.2016 19:18:11

Yazınıza  aynen katılıyor ve altına imza koyuyorum. Mevlut bey çok teşekkür ederiz doğru tespitler için ve daha sık yazmanızı bekliyoruz.

Hakan Catal 10.05.2016 14:22:59

Mevlüt Abi yazinızın tamamına katılıyorum.Ama bir nokta çok önemli oda Bölgesel tanıtım.Bu sene iç pazara mahkum,umarım bu mahkumiyet uzun sürmez.Dış ve Iç pazar ikisi birlikte turizmde tekrar iyi günleri bekliyoruz.Antalya Malatyalılar Derneği Bşk Hakan Catal

Orhan Özçatalbaş 18.04.2016 08:56:36

Bu konuda 15-20 yil once yazmaya baslamistim, katılıyorum. Konu önemli. Saygiyla https://www.academia.edu/13549660/Türkiyede_Kırsal_Turizm

Mehmet Talay 14.04.2016 13:19:50

Yazının virgülüne kadar katılıyorum.

Tuncay Kahya 10.03.2016 17:44:40

Çok trenler kaçacak gibi görünüyor çünkü bizim gar daki Durat işareti ☠ şeklinde değişmiş

M.Yavuz Elbirler 28.02.2016 09:22:36

Tespit ve çare öz ve net bir şekilde anlatılmış. Diyoruz ki! Eyyy! Siyasiler, yıllardır, küçük oy hesaplarını bırakıp uzmanları dinlese idiniz, bunları yaşamaz idik. Çözüm süreci denilen süreçte, şehirlere göstere göstere yerleştiler, Güvenlik güçleri , yazdı. uyardı. Basın yazdı, sosyal medya yazdı. Görmediler, görmek istemediler. Şimdi kahraman pozlarındalar.... Oysa gerçek kahramanlar bir bir şehadet şerbetini içmedeler. Yine de eline, kalemine, yüreğine sağlık kardeşim.

Oya DEMİREL.. 26.02.2016 21:13:15

Gerçek ve Doğru Bilgilerle aydınlatıyorsunuz.. Bu doğru bilgiler ışığında çözüm bulmamız gerek.. Ülkemiz milletimiz ve çocuklarımızın geleceği için....

Ayse Biyik 22.02.2016 08:05:59

Ellerine ve saglik ! Yine Cok iyi yazmissin . Lütfen , devam et . Sevgiler

Omer 14.02.2016 19:05:23

Bu yaziyi yazanin sanki vefa ve dostluklarla alakali bir zoru var satir aralarinda cok sey gizlemiş

Vahit 10.02.2016 17:31:20

Ali abi çok güzel ve anlamlı bir konuya değinmişsin ama tarif ettiğin gibi bu devir de bunları anlayacak kaç kişi kaldı ki? Aile kavramı vefa ile ilişkili bence aile bağı zayıf olanlar da bu kavramdan bahsedilmez

zekeriya Sarbak 04.02.2016 08:04:08

Dogru. Esas mesele demokrasi meselesi. Bu secim kanunu ve siyasi partiler kanunlariyla hangi sistem olmus kiymeti yok. Siyasi partilere yardim kanunu da degismeli.

Yaşar 02.02.2016 21:51:15

Gerçek bir durum tesbiti. Elinize sağlık

Mehmet Salih Kesmez 27.01.2016 19:22:44

Elinize,aklınıza sağlık, güzel yorumlamissiniz güzel degerlendirmissiniz..

Zekeriya Sarbak 27.01.2016 08:15:27

Özet: Devlet etkin olmali. Disaridan ve icerden gelen her saldiriyi dirayetle püskürtmeli. Adaletle yönetmeli ve Hepimizin devleti olmali. Hepimiz devlete sahip cikmaliyiz. Allah güvenlik güclerimizi Muzaffer eylesin.

Mehmet teymur 26.01.2016 18:37:16

Alı abı elıne saglık kanayan yaralara tek tek parmak basmıssın ınsallah huzurun barısın tekrar geldıgı bı ulke durumuna gelırız selamlar hurmetler

Ender 26.01.2016 16:25:34

Kaleminize sağlık. Güzel bir değerlendirme. Elbette içinde vicdan olan herkesin kalbini derinden yaralayan olaylarla karşı karşıya bırakılıyoruz. Ancak olay sadece siyasi değil. Siyasi kimlikler sadece piyon gibi görünüyor, kanımca. Bizim yapmamız gereken sivil toplumun gücünü her alanda göstermek diye düşünüyorum. Nasıl lari konuşmak gerek.

Bilal Karaaytu 26.01.2016 12:37:01

Günümüzün " sözde " en gelişmiş medeniyetlerin dahi görmezden geldiği, küresel çapta kanıksanmaya başlanmış olan bu içler acısı tabloyu gayet yerinde ve sade bir şekilde özetlemişsiniz. Yazılarının devamı dileğimle...

Recai kirmizitaş 18.01.2016 07:30:25

Bütün gerçekler yazının özünde kaleminize sağlik. Baba olarak tek sıkıntı gerçekleri anlayınca kadar dede oluyorsunuz. Anladiklarinizdan çocuklariniz değil torunlar istifade ediyor.

Mehmet teymur 12.01.2016 08:23:59

Alı abı elıne saglık guzel bır yazı olmus

Mesut Mutlu 20.07.2015 07:59:25

% 100 katılıyorum. İlave olarak, o koltuğu kendi mülkü, çalışanlarını da köle sanmaya başlarlar. Ta ki duvara toslayana kadar.

Mehmet Şakir Akcan 16.07.2015 14:17:25

Çok doğru testpit Sayın Dr. Ali Yılmaz

bahattinfenni 13.07.2015 12:29:03

tşk ederim rasim ozan gibi biri siyaset spor ahlak dini ekenomi hepsinde anlayan bir toplum mühendisi ben birtane örnegini verdim eline saglık

ayşen kutluk 09.07.2015 17:50:23

gene eğitici ama of dedirtmeyen akıcı bir yazı teşekkürler biraz da bizler cabalayıp düzene girmeliyiz herhalde.

senol 06.07.2015 13:06:25

yüreğinize,kaleminize sağlık..

Vahit Ozdemir 04.07.2015 19:45:11

Antalya ile Nurnberg sehirlerinin kardes sehir olabilmeleri icin ilk calısmayı baslatan bendeniz Vahit Ozdemir 1996 yılında sahsi dostum Antalya Belediye Baskanı Sayın Hasan Subası Beyefendiyi telefonla arayarak resmen teklifimi ilettim Sayın Subası teklifime olumlu yaklastı Ben daha sonra esimin rahatsızlıgı dolayısıyla Houston Baskonsolosluguna tayin oldum Keyfiyeti yuksek bilgilerinize saygılarımla sunarım Vahit Ozdemir Ankara

Süleyman İÇLİ 06.06.2015 08:03:59

Hocam değerli çalışmalarınız için ailemiz adına teşekkür ederim.İlmi bilgileriniz gibi kişisel gelişimle ilgili yaşam felsefenizinde örnek olunması ne güzel olurdu.Çözümü çok kolay iken karmaşık konuşmalarla insanlarda kendine bağımlılık oluşturmaya çalışma yerine samimiyetle saygı ve sevgi çerçevesinde böyle hayırlı bir çalışmaya çok daha geniş çok daha anlaşılır bir çözüm ile insanların ne aşırı korku ile ne de tehlikeli umursamazlıkta olmadan insanı çareye yöneltmeniz ÜLKE İÇİN DE ÇOK GEREKLİDİR.Sultan & Süleymanlardan saygılarla

Selahattin Demirtaş 30.05.2015 09:29:10

Sayın Nevzat Çevik hocam sizin yazılarınızı sürekli takip ediyorum ve sosyal düşünceye en uygun olarak sizin yazılarınızı begeniyorum ve dikkat ederseniz malatya konuşmamda sizden bir paragraf okudum . İnanın liberal düşünceyi sosyopolitik düşünceyle asimile eden nadir bulunan insanlardansınız . Sizin gibi insanlara ihtiyacımız var. Saygılarımı sunar sevgilierimi iletirim. Başarılarınızın devamı dileğiyle

Gúlseren Demir 29.05.2015 15:28:39

Yüzleşmek elbette gereklidir ama suçlama ve öfke olmaksızın. Türk ve Ermeni halkı yıllarca birlikte yaşamış ve içice geçmişlerdir. Yaşananların sorumlusu elbette halklar olamaz. Emperyalist güçler kendi çıkarları gereğince bildik oyunu sahneye koymaktadır yeniden. Bize düşense bu oyunu bozmak, dost ve kardeşliğimizi öne çıkarmaktır. Yaralar kin ve öfkeyle değil sevginin sıcaklığıyla satılabilir...

ayşen kutluk 17.05.2015 11:57:17

çok güzel bir yazı süper tebrikler devamını bekliyoruz eğitici yazılarınızın.

hasan kıyafet 09.05.2015 11:36:11

Sayın hocam İlhan Gölbaşı, başta "Tetikçi" olmak üzere bütün yazılarınızı büyük bir keyifle okudum. Elinize beyninize sağlık. En ciddi yaşamsal konuları bile biraz ironi, yani mizah katarak ne güzel anlatmışsınız. Bu tür derslere hepimizin ihtiyacı var. Keşke daha geniş boyutlarda sesinizi duyurabilseniz. Sevgi ve saygılarımla...

FİKRET ÖRS 06.05.2015 20:46:31

sayın hocamızın yazılarını ilgi ve dikkatle takip etmeye çalışıyorum. Böyle bir Prof. Doktoru tanıdığım ve Bypass ameliyatıyla ikinci baharını yaşayan şanslı kişilerden biriyim.

Erhan Tığlı 27.04.2015 07:05:08

Ben de göz konusunda yazılar yazmış, bir yerinde şöyle demiştim: Göz, varlığımıza anlam veren öz. Göz; ağzı dili yoktur ama bir bakışıyla söyler bin söz...

ayşen kutluk 26.04.2015 11:00:58

çok etkilendim hele küçük hikaye yazılarınızı bekliyoruz.

Emre Yalçın 20.04.2015 06:51:46

Güzel Yazı abim başarılarının devamını dilerim.

serkan altınok 19.04.2015 22:15:53

Abi yazılarınız çok güzel aşkı, sevgiyi, sevgiliyi çok güzel yorumluyorsunuz.

serkan altınok 19.04.2015 20:32:28

Abi yazılarınız çok güzel aşkı, sevgiyi, sevgiliyi çok güzel yorumluyorsunuz.

Cemal Yargın 17.03.2015 12:26:25

Sevgili Yeliz, güzel bir örnekle yaptığın tahlil gayet yerinde , kalemine sağlık. Cemal Yargın

İsmail Samur 14.03.2015 18:45:24

Yıllar önce televizyonda "ikinci Bahar" dizisini seyredene kadar belli bir yaştan sonra herşeyin artık biteceğini sanırdım. Dizide yaşlı insanların da gençlerin yaptığı her işi yaptığı, aynı gençler gibi duygulandıklarını; sevindiklerini, üzüldüklerini, aşık olduklarını görmüştüm. Şimdi de bire bir yaşıyorum; aynı ben taptaze duruyorum. Herşeye yeniden başlayabilecek, hayatımı yeniden düzenleyebilecek, tuttuğumu koparabilecek kadar kendimi ilerlemiş yaşıma rağmen güçlü hissediyorum. Sizin yazınızı okuduktan sonra hocam; ağır hastalanmış, bazı organlarının çalışmadığını gören ya da ağır kaza geçiren insanların artık hayattan beklentilerinin kalmayacağını sanmıştım. Çok güzel anlatmışsınız; yaşamdan hiç bir beklentisi kalmayan kişilerin bile sıfırdan başlayarak hayatını eskiden olduğu gibi idame ettirebileceğini yazmışsınız. Bunu sizin gibi yetkili bir uzman kişiden duymak çok sevindirici. Hocam yazınızla yurdumuzda yaşayan binlerce organ nakli bekleyen kişiye umut olmuşunuz. İnsanların dikkatini organ nakli gibi hassas bir konuya çektiğiniz için size teşekkür ederim. Umarım diğer bilim adamları da sizin gibi bu konu üzerinde titizlikle durur; bizi aydınlatır, bize umut. kaynağı olurlar. Hürmetlerimizi sunar. yazılarınızı severek okuduğumuzu bildirir, Devamını bekleriz.

Berat yaren 03.03.2015 15:08:54

Yazınız çok beğendim. Tebrik ederim sizi öbür yazılarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Başka yazılar yazmanız dileğiyle yüreğinize sağlık.

Ogün Başaran 02.03.2015 21:04:51

Sayın Yazar; herkes tebrik etmiş sizi yazınızdan dolayı ben tebrik etmeyeceğim. Öncelikle tespitleriniz ve düşüncelerinizde hakaret yok yalnız doğruları yazdığınız için birilerinin incineceğini hiç düşünmediniz mi? Bir bilirkişi edasıyla bir yana misali gerçekleri buradan bizlere aktarmışsınız. Bu sebepten dolayı sizi tebrik etmeyeceğim ve alnınızdan öpeceğim. Kaleminize sağlık...

özcan kaysu 01.03.2015 11:57:57

eskiden bu şekilde yazmayı bırak şiir okumak bile yasaktı.bunu bilenler iyi bilir.helal olsun cüneyt bey vallahi gurur duydum ya helallllllllll..

adem Koçak 28.02.2015 15:40:08

Ünlü gazetelerin ünlü köşe yazılarının yazdığı yorumlardan dah etkileyici ve gerçekçi bir köşe yazisi olmuş Cüneyt bey sizin gibi genç ve gerçekçi yazarlara ve yorumculara bu ülkenin herzman ihtiyacı var tebrik eder ve başarılarınızin devamını dilerim ...

Cüneyt akın 28.02.2015 12:24:37

Herkese çok teşekkür edıyorum bu yorumlarınızdan ve Verdiğiniz destek için,ve de genel yayın yonetmenı Mevlüt abime çok teşekkür ediyorum her babayiğidin gazetesine koyabileceği bir yazı değiil bunun için uğraştığı zorluklardan dolayı :) önce Mevlut abime be de beni yalnz bırakmayan herkese çok teşekkür ediyorum . ALLAH YAR VE YARDIMCIMIZ OLSUN...

sehnaz 28.02.2015 11:15:38

Boyle genc ve aydin fikir ve görüşleriniz ile halkımızi aydinlatacak yazilarinizin devamini bekliyor ve takip ediyoruz.Allah yar ve yardimciniz olsun.Durmak yok kosmaya devam...

osman yildirim varli 28.02.2015 09:18:12

Cüneyt bey inşallah doğru soyleyeni dokuz koyden kovarlar atasozü sizi de içine almaz. Burda size fazla yazdirmazlar,gerci çokta onemli degil. Dogru bildiginizden şaşmayın. Allah yolunuzu açık etsin kardeşim.

Emin 28.02.2015 07:58:14

Yazılarının Devamını bekliyorum Bu derin bilgiyi yaşamak ve anlamak gerekiyor Cüneyt kardeşim güzel bir yol kat etmiş tebrik ediyorum Anne ve Babasına teşekkür ediyorum

kaan kocaarslan 28.02.2015 06:21:11

merhabalar mevlüt bey çok güzel dile getirmişsiniz gerçekten bravo. antalya tarımından uzak bir expo. hiç bir tarım firmasının ve sektör liderinin antalya tarımı ile ilgili öngörüsünü almadan bir expo bilemeyeceğim ama ankara dan antalya ya expo yaratmak bence antalya dokusuna aykırı. ve şu var antalya da son yıllarda yapılan zıraat bankası ekonomi anlayışıyla tarım sektöründe firma bırakmadı. ne yazık ki lider firmalar bu işi dünyaya sürükleyecekken şimdi o firmalar nerde neden ihracat yapılmıyor bakmak lazım. malesef sahipsiz bir tarım sektörü varken muhtemelen hükümete ve bakan beye bu işleri yanlış anlatıyorlar. sonuna kadar haklısınız.

Melih Sefa Danışık 27.02.2015 21:43:27

Allah razı olsun gayet güzel bir yazı.. Allah Muaffak Etsin. Devamını Bekleriz İnşallah..

sahin bilgi 27.02.2015 21:34:35

Üstad kalemine sağlık. Muhteşem. Acaba işadamlarından sade vatandaşa kadar bir anket yapılsa işin kim gerçek anlamda farkındadır. Hatta kopan tabelasını dahi kaldırıp yerine koymuyorlar. Şaka gibi... Selamlar

ümmühan çelik 27.02.2015 15:27:24

Yazınız çok anlamlı ve çok akıcı olmuş emeğinize sağlık

Ahmet Kerem 27.02.2015 15:14:56

Yazınız gerçekten etkileyici umarım okuyan herkes bu yazıdan kendisine bir şeyler çıkarıp bilinçlenir.Elinize,emeğinize,yüreğinize sağlık.Yazılarınızın daim olması dileğiyle...

Zafer 27.02.2015 12:20:30

İşte bu diyorum bu kadar anlatılır sonuna kadar arkandayız Cüneyt bey

nevzat çevik 27.02.2015 10:42:02

Genel kaygıları çok güzel dile getirmişsiniz. Hiçbir duyarlı yurttaş EXPO konusunda olası bir mahcubiyete razı degildir. Beyninize sağlık.

Betül Deniz 27.02.2015 10:32:24

Türkiyenin gerçeklerini açık yüreklilikle tarafsız bi şekilde kaleminize aldığınız için teşekkür ederiz.bidaha ki yazınızı sabırsızlıkla bekliyoruz...

Serkan Şahin 26.02.2015 08:12:55

Güzel ülkemde hala gerçekleri konuşabilecek yürekli yazarların oluşu içimi rahatlatıyor. Kaleminize sağlık yazılarınızın devamını merakla beklemekteyim.

anıl sığırtmaç 25.02.2015 19:50:06

Tebrikler güzel bir konuya değinmişsiniz

Fahriye afacan 25.02.2015 12:47:02

emeğinize sağlık tebrikler

Melis akdem 25.02.2015 12:44:13

gerçekten çok başarılı tebrikler

Türkan mert 25.02.2015 12:42:54

Bu ulkenin Sizin gibi genc ve basarili yazarlara ihtiyaci var

Safiye özeskiciler 25.02.2015 12:40:33

Yazınız çok akıcı ve anlamlı olmuş sizin yazılarınızı mutlaka tekrar görmek isterim başarılarınızın devamını dilerim

Fatma beyza kurt 25.02.2015 12:31:52

gerçekten yazınızdan büyük sonuçlar çıkardım Cuneyt Bey diğer yazılarınızıda büyük bir merakla bekliyrm tebrik ederim

yılmaz avcı 25.02.2015 12:18:51

SUPER BIR ANALIZ SAGOLUN BEYEFENDI. ELINE KALEMINE SAGLIK

anıl sığırtmaç 25.02.2015 09:09:27

Tebrikler güzel bir konuya değinmişsiniz

hanife akıncı 25.02.2015 08:11:05

Ben 1979 yılı başörtü madurlarından birisi olarak genç kardeşimizin bizim o günki yaşadıklarımıza tercüman olması gurur verici kendisine teşekkür ederim.Kardeşimiz gibi nerkesin bu memleketin akp döneminde ne kadar büyük bir yol kadettiğinin görülmesi dileğiyle

rabia Özbek 25.02.2015 08:02:25

Ellerinize sağlık.Bizim duygularımıza çok güzel tercüman olmuşsunuz

Tuba dölek 25.02.2015 06:09:04

Farkli bir uslupla yazilan basarili bir yazi olmus tebrikler

Furkan 24.02.2015 22:35:46

Tebrikler çok güzel bir yazı.

Osman Dölek 24.02.2015 21:54:14

Gerçekten çok iyi.. Ülkemizin sorunlarını konuşarak değil Cüneyt beyin anlattığı şekilde aşabiliriz..

emre 24.02.2015 21:52:14

Ülkemizin boyle yazarlara ihtiyaci var.Zevkle okudum elinize saglik..

şukru Dölek 24.02.2015 21:42:13

Tespitleriniz ve bakış açınız ilginç ve de alışılmışın dışında tebrikler .

Ünal 21.02.2015 10:33:24

Mevlüt bey i tebrik ediyorum, son derece doğru bir yazı. Gönül isterdi ki çok kişi bu yazıyı görüp yorum yapsaydı. Turizmciyim. 5***** lı bir otelin GM yim. son iki uçuşumda, rastgele durdurulup bagaj kontrolüne tabi oldum. İkinci durdurma olayında "Neye istinaden bu işi bu şekilde yapıyorsunuz" diye sorduğumda "Şüphelendiğimiz kişiye" diye cevap aldım. Bavulumu açtırmadım "Bana amirinizi yada Hava alanı Komiserini çağırın, hakkınızda suç duyurusunda bulanacağım" dedim. Ondan sonra "Ağbi yapma etme" hangi hakla "Abi" terimini kullanabiliyor. Düşünün ki yurt dışında iki check, inişte yine iki check yapılıyor, ve ona rağmen "Şüpheli" tanısı. Yahu hangi kriminal eğitimi yada insan davranışları eğitimini aldında şüpheleniyorsun??? Yine bir gün 2 genç bayan turist i durdurdular. bavul açtırdılar ve bayanların bavuldaki iç çamaşırlarını kontrol etmeye başladılar. Turist bayanlar cidden utanç içindeydiler. Güvenlikçiye "Ne yapıyorsunuz, yaptığınızın farkında mısınız"? diye sorduğumda alel acele bavullar kapatıldı. Mevlüt bey e tekrar Teşekkür ediyorum ve umarım Antalya Valiliği bu konuda gereken hassasiyeti gösterir. Ha unutmadan oraya konan insanlara biraz olsun yabancı dil lütfen...

Ünal 21.02.2015 10:31:47

Mevlüt bey i tebrik ediyorum, son derece doğru bir yazı. Gönül isterdi ki çok kişi bu yazıyı görüp yorum yapsaydı. Turizmciyim. 5***** lı bir otelin GM yim. son iki uçuşumda, rastgele durdurulup bagaj kontrolüne tabi oldum. İkinci durdurma olayında "Neye istinaden bu işi bu şekilde yapıyorsunuz" diye sorduğumda "Şüphelendiğimiz kişiye" diye cevap aldım. Bavulumu açtırmadım "Bana amirinizi yada Hava alanı Komiserini çağırın, hakkınızda suç duyurusunda bulanacağım" dedim. Ondan sonra "Ağbi yapma etme" hangi hakla "Abi" terimini kullanabiliyor. Düşünün ki yurt dışında iki check, inişte yine iki check yapılıyor, ve ona rağmen "Şüpheli" tanısı. Yahu hangi kriminal eğitimi yada insan davranışları eğitimini aldında şüpheleniyorsun??? Yine bir gün 2 genç bayan turist i durdurdular. bavul açtırdılar ve bayanların bavuldaki iç çamaşırlarını kontrol etmeye başladılar. Turist bayanlar cidden utanç içindeydiler. Güvenlikçiye "Ne yapıyorsunuz, yaptığınızın farkında mısınız"? diye sorduğumda alel acele bavullar kapatıldı. Mevlüt bey e tekrar Teşekkür ediyorum ve umarım Antalya Valiliği bu konuda gereken hassasiyeti gösterir. Ha unutmadan oraya konan insanlara biraz olsun yabancı dil lütfen...

Engin ERKAN 10.02.2015 11:43:04

yazı çok yazık bu kadar da olmaz Antalya gibi Turizmin başkenti diye adlandırılan bi büyükşehir, yabancı dil bilmeyen iterek azarlayan güvenlik memurları, kaba ve kendini turiste karşı aslan kesilen gümrükçüler, müşteriyi duty free satışı yapmak için zorla T1 yönlendirilen havalimanı yönetimi , nerede sorumlu vali yardımcısı

Engin ERKAN 10.02.2015 10:25:37

Malesef belirttiğiniz konular bir turizmci olarak insanın içini acıtıyor, Havalimanına girişte, bu kadar yoğun yabancı turist ağırlayan Antalya havalimanında güvenlikçiler sıfır yabancı dil ile, turisti el kol işaretleriyle neredeyse ite kaka, ızıdırap çektirerek güvenlik kontrol yapması, ayrıca anlaşamş ise suçu turistin suçu gibi hal hareketler sergilemek azarlamak, iç hat transit gelen yolcular T1 le iç hat arasında gelip giderken, kaç defa çocugunu kaybeden aileler gördük, malesef duty free satışı yapacağız diye müşteriyi T1 e zorluyorlar, bu kadar ucuz işletme mantığı olmaz hadi işletmecilerde bu mantık var denetimciler nerde, havalimanından sorumlu vali yardımcısı nerde, çok ayıp ve yazık Antalyaya gelen turiste, iş işden geçmeden derhal müdahale edilmeli, taksicilerin verdiği kötü imajımızın yanında bu güvenlik durumlarıda eklenecek gibi

ayşen kutluk 08.02.2015 10:56:37

yazı için teşekkürler her şeyin elimizde zihnimizde noktalandığını bir kere daha vurgaladığınız için kendimizi sevmek ödüllendirmek çok mühim sayende öğrendik gerçekleri devam tatbik etmeye.

Bilal Kalaycı 29.01.2015 07:10:01

Bu konuda bir söyleşi yapalım.

Cengiz Sayın 25.01.2015 08:11:10

Tespitlere aynen katılıyorum. Aslında konuyu bir de "gelecekteki fırtınalar için şimdiki yalanlar" olarak da düşünebiliriz. Kamuoyu bilgisi, algı yönetimi, uluslararası destek arayışı, gizli haçlı emeli, vahşi kapitalizm ve sömürü, baskılanan İslam dünyası senaryonun ve yaşatılan olayların arkadaki gerçek anahtar kelimeleridir.

haşim 19.01.2015 04:01:43

Mevlüt bey çok güzel bir tesbit, bu sorun aslında transit yolcuların gümrük falan derdi değil, gelen yolcuları duttfree ye giriş yapmaları için zorlama zorbalık , zaten alacak olan yolcular gerek ülkesinde gerekse istanbulda bu ihtiyacını gideriyor. Birilerinin çıkar ve menfaati için gelen yolculara bu zorluklar çıkartılıyor. Memur beyler malesef dediğiniz gibi kaba bir tabirle suratsız. ( istisnalar kaideyi bozmaz) Havalimanında çalışan güvenlik çalışanları, çıkış(arrival) kapısından girmeye çalışan yolculara tavırları veya bir kelime bile ingilizce bilmemeleri giriş kapısına yönlendirememeleri aslında içler acısı. Biz bu şartlar altında aslında turizmden çok bile fazlasıyla payımızı alıyoruz. Bu şartlar( kalifiye eleman vs) altında dubai modeli olmaya çalışıyoruz. Sağlam eğitimler, seminerler, yabancı dil eğitimi, hoşgörü eğitimi verilse biz 10 yıl sonra dubaiden daha iyi bir hizmet veriyor durumuna geliriz. Saygılarımla

galip boztoprak 17.01.2015 23:35:19

sevgili ramazan, yüreğine sağlık. arkası gelsin. yorgunluk bahanesine sığınmana şaşıyorum. facebook mesaisinden bir miktar fedakarlık edersen yorgunluk bahanesi de kalmaz. gözlerinden öperim. selamlar galip boztoprak

Duran Canatan 12.01.2015 15:19:24

Sayın Başkanım ve Değerli Hemşehrim, Bu haftaki yazınız ile de yine gündemdeki önemli bir konuyu dile getirdiniz. Ellerinize ve kaleminize sağlık diyorum. Çağdaş, demokratik ülkelerde özellikle gönüllü sivil toplum örgütleri, Yasama, Yürütme ve Yargının yanında ülkenin lokomotifinde yer almaktadır. Ülkeler ne kadar çağdaş ve demokratik ise, Sivil toplum kuruluşları da o kadar güçlü olur ve sesi dinlenir. Sivil toplumlarda demokratik yapı ne kadar güçlü ise, ülke yöneten partilerde de demokratik yapı güçlü oluyor. Ancak ülkemizdeki yapıya baktığımız da herkes bir koltuk ta oturmak için dernek kuruyor, kendi isteği ile ayrılana kadar da derneğin başında kalıyor, aynı zihniyet odalarda, birliklerde, partilerde de olduğu için, başarısız olan bırakmıyor. Gelişmiş demokratik ülkelerde ise tam bir bayrak yarışı var, başarısız olan bayrağı bırakıyor veya başarılı olup, bayrağı bir zirveye getirdikten sonra bayrağı bir başkasına teslim ediyor. İşte ileri demokrasi budur. Umarız tüm STK lar da ve partilerde bu sistem uygulanır. Bende sağlık, huzur ve barış içinde, tüm ülkemizin insanlarına başarılar ve ileri demokraside demokratik yarışlar dilerim. Saygılarımla Prof. Dr. Duran Canatan

NİZAMETTİN ŞEN 10.01.2015 10:27:25

HOCAM, YAZINIZ 5N1K FORMATINDA VE DÜNYA STANDARTINDAKİ BAĞIMSIZ GAZETECİLERE TEBRİK, KATILIYORUM. TOPLUMU ALDATAN, KANDIRAN KOŞULLU HABER YAPAN GAZETECİ KILIĞINDAKİ YALAKALARI ONLARDAN AYRI TUTUYORUM.

ayşen kutluk 28.12.2014 11:22:42

gene eğitici vede güç veren bir yazı uygulaması bizlere kalıyor.....

Hüseyin Büyükokutan 26.12.2014 15:13:18

hocam öncelikle böyle basit anlatımlarla bu hastalıgı anlattıgınız için teşekkürler bu problemde tanı doplerlede konabilirmi ultrosandan kastınız doplermidir.venöz yetmezlik ile bir ilgisi varmı bende sol bacakta venöz yetmezlik tanısı kondu ve 2 yıldır venotrex 2x1 draje kullanıyorum semptomlar şimdilik yok oldu ve her yıl dopler çektirerek ilerleme olup olmadıgını tespit etmeye çalışıyorum bi öneriniz varmı selamlar

Hüseyin Büyükokutan 26.12.2014 15:12:53

hocam öncelikle böyle basit anlatımlarla bu hastalıgı anlattıgınız için teşekkürler bu problemde tanı doplerlede konabilirmi ultrosandan kastınız doplermidir.venöz yetmezlik ile bir ilgisi varmı bende sol bacakta venöz yetmezlik tanısı kondu ve 2 yıldır venotrex 2x1 draje kullanıyorum semptomlar şimdilik yok oldu ve her yıl dopler çektirerek ilerleme olup olmadıgını tespit etmeye çalışıyorum bi öneriniz varmı selamlar

Ertan ÇAĞLAR 25.12.2014 20:51:37

Sayın Müdürüm; yazılarınız çok güzel olmuş. Haddim olmasa da; Yöneticiliğiniz gibi yazılarınızla da bir "ekol"sünüz.

ilhan Gölbaşı 23.12.2014 12:52:28

Sevgili hocam, bir hekim olarak, tıp tarihi ile ilgili okuduğum en güzel, en berrak yazılardan birisi olmuş. Kalemine sağlık diyorum..

Pelin Buğra 15.12.2014 19:34:32

İlginiz için çok teşekkürler.

ayşen kutluk 13.12.2014 08:20:21

yazıların hep pozitif vede eğitici yeni yılla girerken bu yazın süper motive muhteşem devam genç yazar.yeni yıl dileklerinle gelsin .

ışıl çalışkan 11.12.2014 12:02:16

tebrikler kalemine sağlık

Ayten 10.12.2014 15:18:17

Pelin hanım; Sevgi, umut dolu ve aynı zamanda motive etici yazınızı okudum. Muhteşem bir yazı olmuş. Yazılarınızı okumaya devam edeceğim teşekkürler.

Mahmut Varol 05.12.2014 11:49:40

Değerli hocam.. öncelikle bizlere ve bulunduğunuz kuruma , bölgemize, ülkemize vermiş olduğunuz çok önemli hizmet ve katkılardan dolayı kutluyor, başarılarınızın devamını diliyorum... Ayrıca bilgilendirme ve köşe yazılarınız için teşekkürler... Mahmut Varol

melek yüm 26.11.2014 20:10:57

Çok önemli bir noktaya değinilmiş. Evet sapla samanı karıştırdık gerçekten. Bir yandan ailelerin şefkate bulanmış aman vermez ilgi baskı arası davranışları; bunun karşısında bu ağırlıktan kurulup, nefes almak, birey olmak isteyen kız/erkek evlatlar, eski eşler. Ortası nerede? Bir nesil sonra herkes bir ardım atıp ortayı bulacak mı acaba? Umarım ve dilerim. Yıkılmayan tek direk, aslında güçlü duygularla sarmalanmış aile ilişkileridir. Herkesin ailesinde onlarca örenk vardır her halde. Ve Batının Türk ekonomisinde de anlamadığı da sanırım bu "güç", bu dayanışma.

Nevzat Çevik 26.11.2014 07:56:59

Hocam, beynine sağlık. Elimdeki sigaradan bir kez daha utandım ve nefret ettim. Sağol !!:)Nevzat

Ayşe çelik 25.11.2014 12:45:46

HOCAM COK TEŞEKKÜR EDERIZ COK ILGILI DOKTORSUNUZ UYUYAMAYAN BI HASTAYI TEDAVI EDIP ŞIDDETLI AĞRILARDAN KURTARDIĞINIZ ÜÇİN TEŞEKKÜR EDERIM AYŞE ÇELİK

Fatma 22.11.2014 08:42:17

Ben bu kulübe pişmanlar kulübü demek istiyorum. Çünkü bu kulübe girenler, heeep pişman olurlar. Neden bu kulübe girdiklerine kendilerine sorarlar, tatmin edici bir cevap yoktur. Sonuç, pişmanlıktır ama son pişmanlığın pek bir anlamı da yoktur.

Ali Eren 17.11.2014 10:05:41

Bilgi ve birikimlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

Mustafa Korkmaz 17.11.2014 09:51:00

Zeytin daha ne yapsın? Yazar daha neleri yazsın? Zeytin ağaçlarını sökenlere ve bu anlayış ve davranışları savunanlara karşı... Nevzat Çevik Bilim adamıza ayrıca teşekkür ederiz.

melek yüm 16.11.2014 21:34:11

Hayattan firar etme fikri de, ifadesi de çok güzel yer almış burada. Her firari sonradan yeniden ve yeniden küllerinden doğar. Doğmayı bilen ve beceren mutlu olur, geri kalan ise mutsuz. Tüm firarilere mutluluklar.

Özlem Y. Uçak 15.11.2014 17:29:07

Sevgili Nilay Şanlı, Melek Sarı Yüm aracılığı ile. Keyifle okudum ve özellikle son cümlelerinize içtenlikle katıldım. Yüz yüze de tanışmak, görüşmek ve paylaşmak üzere, sevgiyle kalın. Özlem Y. Uçak

ayşen kutluk 15.11.2014 15:04:01

pelin hoca yazılarınızı arka arkaya okumak daha etkileyici oluyor galiba hastalığım dolayısı ile ara vermiştim birden okuyunca yenilendim sanki dergi yada kitap çıkarmak gibi düşünceniz vardır inşallah başarılar.

Duran Canatan 10.11.2014 15:57:57

Sayın Başkanım, Gerçek dost yazınızı ilgi ile okudum, yaşamın her anında dostum diyen insanlarla karşılarız, ama gerçek dostlar sizin sıkıntınızda, kötü gününüzde, derdiniz olduğunda yanınızdadır. Bir Arap Ata sözü; "Dost Dertte, Yiğit Harpte, Olgun Adam Hiddette belli olur." Selam ve saygılar Prof. Dr. Duran Canatan

Serkan Delibaşoğlu 30.10.2014 06:36:09

Kaleminize sağlık. Çok güzel bir yazı olmuş. Devamını bekliyoruz...

Şevket Akyol 29.10.2014 16:38:51

Sayın Hocam By pas ameliyatında vücuttan çıkarılıp kullanılan damarların içinde kapakçık varmıdır, eğer var ise damarın ters takılması kan geçişine engel olmak suretiyle ani ölüme neden olabilir mi? böyle bir ihtimal yokmudur? merak ediyorum.

selda ecer 28.10.2014 23:13:21

Sevgili Arkadaşım Müberra , My gazete de yazdığın ilk yazının heyecanını bende kalbimde hissettim bizimle ve tüm okuyucularla yılların birikimini paylaşacağın için çok mutluyum başarılar dilerim hayırlı olsun sevgiler

Smo 28.10.2014 10:14:43

Tek kelimeyle helal olsun ben bugününe kadar gerekli ilgililere başta belediye başkanı olmak üzere söyledim ama tınlayan olmadı illaki birileri ölecek ondan sonra tedbir ve önlem alınacak ....

nihat inci 27.10.2014 21:37:28

yazını okudum ömür boyu bir kalbin ne kadar çalıştığını günde ne kadar kan pompalandgını sayende öğrendim inşallah daha çok yazarsın allah kolaylık versin başarılar dilerim

Ayten Mercek Özkaya 26.10.2014 17:35:34

Mevlüt bey. Gerçekleri yazmışsınız. Döşemealtında yaklaşık 14 gündür gece gündüz deprem oluyor. Yalvar yakar bir TV kanalını çağırıp haber yaptırdık. Ancak elde var kocaman bir 0 (sıfır) Büyük deprem habercisi mi nedir bilen yok. Araştıran yok bilgi veren yok. Korku içinde kaderimize terkedilmiş bir şekilde yaşamaya çalışıyoruz. 1 saat önce yine sallandık. Neyse hiç olmazsa kaleme aldınız. Teşekkürler.

Tülin Keselioglu. 25.10.2014 13:06:31

Eline, gonlune saglik arkadasim.

ESRA ÇELEBİ CEVİZ 24.10.2014 11:19:29

Efendim sizin yazdığınız her yazı,her şey zevkle okunur.Seviyoruz sizi saygılar

Arzu Sarıaslan 05.09.2014 01:53:39

Okumak, kendimizi aramaktır hocam. Yazmak insana kendini bulma fırsatı tanımaktır. Dilinize, elinize, kaleminize en çok da fırsat tanıyan yüreğinize sağlık.

özgür dursun 02.09.2014 10:49:40

verba volant scripta manent demek istiyorum değerli hocam.devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

berrin duymaz 02.09.2014 07:13:19

çookkkk güzel olmuş sana ait cümleleri okumak dünyanın en güzel duygusu hayırlı olsun

senol duden 02.09.2014 06:59:01

Yazmak güzeldir , bir video asla yazmanın tadını veremez , Yazdıkça derinliğinizi keşfeder,kendinizi tanırsınız.Kendini tanımanın gücüyle sıkı sıkı sarıldığınız kaleminiz,ruhunuza mürekkebini daldırıp sizi yazar.Bu yüzden yazmak güzeldir... Yüreğinize kalemize sağlık hocam , .

Orhan Çakmur 02.09.2014 06:32:12

Bilgiyle ilmek ilmek örülmüş, alın teri dökülmüş yazılarını okumak büyük keyif. Beyninize, yüreğinize, elinize kolunuza sağlık. Başarılar dilerim.

Erkut ozen 31.08.2014 17:35:27

Elinize, kaleminize sağlık. Koca kent en iyi öğretmendir! Kolaylıklar..

Gökalp Pala 26.08.2014 15:10:06

Diğer tatil sitelerindede aynı ücret. Hatta belki daha fazlası. Ki biz acentayı tercih etmek yerine direk otelle görüşelimde mağdur olmayalım istedik. Onunda yolunu bulmuş adamlar. Ama otellerin yaptığı büyük sorumsuzluk ki bi iki tanede değil oteller daha kendileri takip edemiyor. Biz daha sonra otelle görüştüğümüzde bize bi çok aileden böyle şikayet aldıklarını söyleyip ilgilenmiyorlar.Üstelik her şey ortada her şey ispatlı ve adamlar hala da devam ediyor.....devletin ,kanunun,yasaların harekete geçmesi için daha kaç bin insanın tatili ,güveni, milyarları gitmeli mii... Ucuz muş .Pehh Ucuz mu ? bence ucuz olan memleket deki değerlerin birer birer kayıp olması. Siz nasıl bunları duyupta önleminizi almazsınız oda var.Ben 7000 tl dolandırıldım.Ödememi Finans Bank ATM si ile havale ettim makbuzlar da elimde. Ailece İstanbldan Kuşadası Kuştur Club tatil köyünde tatil için rezervasyonumu yaptırmıştım, fakat böyle bir sahtekârlıkla karşılaşabilecegim aklımın ucundan bile geçmezdi, ailece beş kişi hem maddi hem manevi perişan olduk, tamı tamına 1800 km kendi aracımızlayol gittik, hani bizim can güvenligimiz ya bize bir şey olsa bunları kim karşılayacak? yakıt ücretini ve yol masraflarını söylemiyorum bile bu mu adalet, nasıl bir ülkede yaşıyoruz kardeşim. sizden yol göstermenizi rica ediyorum lütfen, TÜRSAB a baş vurdum hiç bir şey demiyor dilekçemi yazmıyor nasıl bir iştir bu ne yapmamız gerek ciddi anlamda magduruz, hakkımı sonuna kadar aramak istiyorum, izleyecegim bir yol gösterirseniz sonsuz tesekkur ederim ...

ünzile köse 26.08.2014 09:18:59

Doğru söze ne denir(?)internete pragmatist yaklasilmiyor belki de. Boyle olmayinca da zaman katiline dönüşüyor.

bahattin fenni 25.08.2014 08:43:02

müdürüm bu gidişle eger devlet ne önlem alabilir bilmem ama aile bir çözüm bulması gerek diye düşünürüm kısıtlama belli saatlerde aile fertleri bireysel olarak eski geçmiş alışkanlıklarımızı akraba arası görüşme tatil eglence ve bir arada vakit geçirme gibi etkinlikleri mecburi kılmalı bir nebzede olsa çözüm diye düşünüyorum tamamen vazgeçilemez oldugu gerçek sosyal medya alışkanlıgının ama önlem alınmalı herangi bir şekilde çok isabetli bir konuya vurgu yapmışınız yüreginize saglık

EBRU ÖZDEMİR 25.08.2014 07:46:13

Sayın Müdürüm, Yüreğinize sağlık. Yazınızın en can alıcı noktası ve sorusunu aşağıda tekrar etmek istedim. Naçizane bana da sorsanız en büyük zenginlik nedir diye ; " Etrafınızda güvendiğiniz, değer verdiğiniz sizi mutlu eden insanlar varsa en zengin sizsiniz" demektir." Toplumun ana unsuru “birey” olduğuna göre, bireyin ahlakı, kişiliği ve yaşamı çok önemlidir. Toplumların yükselişi, bireylerin kişisel gelişimi ile ilgilidir. Kişiliğini yitirmiş, bir sözü bir sözünü tutmayan, çıkarcı, yola çıktıklarını yolda buldukları ile hemen değiştiren, işi gücü gösteriş yapmak olan, makamı ya da parası olduğu için şımarıklaşan, gurur- kibir abidesi, gördüğünde yılışan, arkasını döner dönmez dedikodu fitne üreten, ”çamur at izi kalır” anlayışı ile iftirayı meslek edinmiş, ahlak ve değerlerini yitirmiş kişilerin çoğunluğunu oluşturduğu toplumlar gelişebilir mi? Böyle bir toplumda hoşgörü, adalet ve sosyal barış sağlanabilir mi? ”Yaşa, nasıl yaşarsan yaşa” mantığı ile nereye kadar gidilebilir

izzettin Yurtsever 24.08.2014 16:33:22

Tuketici haklarini korumak icin her acenta rezervasyonu ayni zamanda otel tarafindan da tuketiciye belirlenen surede e-mail rezervasyon onay yazisi ile konfirme edilmelidir. Otelin onay yazisinda da tahsis edilen oda tipi, hizmetler, ucret ve odeme durumu da net olarak yazilmalidir.Acentanin da otelinde rezervasyon teyit formu standart olmali, tatilci karsilastirmayi suratli ve kolay yapabilmeldir.

Duran Canatan 21.08.2014 10:59:06

Sevgili Müdürüm, Değerli Hemşehrim, Öncelikle yazınızı çok beğendim, kutlarım. My Gazeteyi medya dünyasına kazandıran Başkan Mevlüt Yeni ve ekibini de ayrıca tebrik ederim. Yazınız ile yoruma gelince; insanın yapısı tıbb yönden üç tabakadan, sosyal yönden üç halkadan oluşmakta, iç halka yani ÖZ tıbbı adı ID, bu ID anne karnına düştüğünde DNA nın dört harfi ile milyarlarca diziden oluşan bir kimliktir. İkinci halka, doğar doğmaz ailesi ve etrafı ile gelişen EGO halkasıdır, aileden geçen genetik tapıda egoyu belirler, üçüncü halka topluma girmeye başlayınca oluşan SUPER EGO halkasıdır. İşte bu üçüncü halkadaki değişiklikler sizin yazınızda anlattığınız olaylardır. Saygılar

Pelin Buğra 20.08.2014 18:19:11

İncinaz hanım çok teşekkür ediyorum güzel sözleriniz için. Nice keyifli platformlarda hep birlikte ışığın yolunda ilerlemek dileğiyle.

Pelin Buğra 20.08.2014 18:14:18

Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ediyorum. Hepsi benim için çok değerli. Nice keyifli yazılarla buluşmak dileğiyle.

Bengü Kaya 20.08.2014 08:55:01

Merhaba Pelin, Sevgili Ayser Teyzem sayesinde sizden haberdar oldum, İnsanın farkındalığını artırmasını sağlayan yazınızı zevkle okudum, Bu tür yazılar/kitaplar çok gündemde olmasına rağmen çok ders kokan yazılar okuyucunun uygulamasını her zaman olası kılmıyor, yaşantınızdan örnekleme yapmanızın doğallığı okuyucunun uygulamasına katkıda bulunacaktır. Bir çırpıda okuyabileceğim yazılarınızın devamını diliyorum. Başarı dileklerimle.

incinaz conger 19.08.2014 13:30:07

Sevgili Pelin hanım, Yazılarınızda hepimizden birer kare olduğunu gördüm, ne kadar akışkan bir diliniz var, cok etkilendim, kendime hemen uygulamaya karar verdim. Ellerinize sağlık, yazılarınıza lütfen devam edin ve sizinle aydınlanalım. Sevgilerimle.... Bu arada, ben Denetkodan Ayser Kocak hanımın komsusuyum....

ayşen kutluk 19.08.2014 13:13:47

ilk yazınızı okuyunca çok etkilenmiştim, güzelde bir yorum yazmıştım ama ulaştıramadım.Şimdi size tekrar başarılar diliyor devamını bekliyoruz.

ayserkocak 19.08.2014 12:44:27

pelincim yazılarını baş ucu kitabı gibi her fırsatta okuyorum inan bana ilaç gibi geliyor seni tekrar tekrar kutluyorum

CANAN TUNGAR 18.08.2014 07:30:48

HARİKASIN MÜDÜRÜM HARİKASIN BAŞKANIM HER HAFTA KÖŞE YAZILARINLA BİZLERİ OKURLARINI UÇURUYORSUN BEN BİR GAZETEYİ TERCİHİM KÖŞE YAZARLARIDIR BU SAYFAYA GİRME NEDENLERİMDE TAKİP ETMEMDE SİZİN ÇOK BÜYÜK KATKINIZIN OLDUGUNU DA GURURLA SÖYLİYEBİLİRİM . SEVGİLİ MEVLÜT ÇOK AMA ÇOK KALİTE BİR HİZMETİ BİZLERE SUNDU HEPİNİZ VAROLUN SEVGİYLE KALIN

ayserkocak 16.08.2014 17:44:52

Canım PELİNİM, önce seni kutluyorum şimdiye kadar okuduğum yazdıklarınla ilgi kitaplardan senin yazıların beni çok daha etkiledi. Kolum kırıldıktan sonra bende birçok ders aldım tatbike çalışıyorm, canım iyiki bu mesleyi seçtin seninle gerçekten gurur duyuyorum başarılar çok öptüm

mustafa KOCASAK 13.08.2014 21:43:42

Sevgili kardeşim yazını çok beğendim ve zevkle okudum. Buradan paylaşırsan okumaya devam edebiliriz ancak sevgilerimle kolay gelsin.

ayşen kutluk 12.08.2014 14:55:01

bu yazıların devamını bekliyoruz hayattan korkmuyor, yaşamak istiyoruz tabiki sizler gibi yönlendiren genç beyinlere ihtiyacimız var.

Cenan Torunoğlu 12.08.2014 14:26:53

Sevgili Pelin, yine bir solukta ve keyifle okuduğum bir yazın. Ellerine sağlık. Gerçekten de dediğin gibi, düşüncelerimizi olumlu yönde değiştirebilir, korkularımızdan arınabiliriz. Senin verdiğin örneğe benzer örnekler bende de var, bunlar sayesinde günümü yaşamayı öğrendim galiba :) Sevgilerimle, Cenan Torunoğlu

Pelin buğra 11.08.2014 11:46:58

Hayat amacımı gerçekleştirme yolunda ilerliyorum. Yolunuza ışık tutabiliyor olmak beni mutlu ediyor. Güzel sözleriniz için teşekkürler..

ayşen kutluk 09.08.2014 11:08:51

yazılarınızı bekliyorduk önerileriniz bizi yönlendiriyor, gerçeklerle yüzleşmek çözüme gitmek hayata tutunmak sayenizde oldu teşekkürler

Mehmet D Yetkinşekerci 04.08.2014 18:27:13

Değerli fikrinize katlmamamak mümkünmü ? Harikasınız müdürüm

CANAN TUNGAR 04.08.2014 16:02:51

SAYIN MÜDÜRÜN SEVGİLİ BAŞKANIM ZEYTİN KÖY ANTAL;YAMIZIN KANAYAN BİR YARASI İDİ GERÇEKTEN ANTALYA MIZA ATANDIKTAN SONRA SOSYAL BİR PROJE OLARAL DEVLET YEREL YÖNETİM VE SİVİL TOPLUMU BU PROJEDE BERABER BİR ÇALIŞMAYLA ÖRNEK HALE GETİRDİN,Z BİR EMNİYET ÜST MENSUBU OLARAK KONUNUN ÖNEMİ VE HASSASİYETİNİ BİLEN KİŞİ OLARAK ÇOK YARARLI ÇALIŞMALARINIZLA ANNE VE BABALARIN GENÇLERİN UMUDU OLDUNUZ YÜREGİNİZE EMEGİNİZE EMEGİ GEÇEN HERKEZE BİR SİVİL TOPLUMCU OLARAK CANDAN TEŞEKKÜR EDİYORUM ANTAL YA SİZE TEŞEKKÜR EDİYOR SİZİ SEVİYOR SEVGİYLE KALIN

AYŞE YILMAZ 30.07.2014 14:37:01

Sayın Elif Hanım, Bir Spa işletmecisi olarak duyularınıza aynen katılıyorum.Bu sektör bu sebeplerden dolayı elden gidiyor.Sizin yaralarımıza ilaç olmanızı bekliyoruz.Bakanlıklarımız bu çağrınıza sessiz kalmayacak bunu biliyorum. Başarılarınızı bir kadın olarak takip ediyorum ve devamını diliyorum.

Cengiz Savaşeri 28.07.2014 17:31:44

Tespitinize katılıyorum. Herkes anı fotoğraflayıp sosyal medyada paylaşabiliyor. Eski günlerdeki gibi haber toplamak için ziyaretlere veya caddelerde dolaşmaya pek fazla gerek duyulmuyor. Üstelik ajanslardan haberleri almak bilgisayarın tuşu kadar yakın. Bulanık su benzetmesi konusunda ise işinin ehli gazeteci her zaman haberin sağlamasını yapabilir ve gerçekliliğini ortaya çıkarabilir. Haberi doğrulamak telefonun tuşları kadar yakın.

ALİ AKIN 28.07.2014 16:39:11

Elinize sağlık.Spa sektörü olarak siz bir başlangıç yaparsanız arkanızda yüzlerce kişi var. Sizin gibilere ihtiyacımız var.

Vasıf Yüceliş 23.07.2014 12:45:52

Çok yerinde ve isabetli bir yorum olmuş tebrikler.

Tunay Altınpınar 23.07.2014 11:41:02

Mevlut Kardeşim. Yazını okudum ve çok beğendim. Sorumlu gazetecilik budur. Son yıllarda bölgemize gelen turist sayısına güvenip şımarmak doğru değil. Hala tanıtım için ne kadar çok paralar harcadığımız ortada. Bu bakımdan turizme zarar verecek lüzumsuz ve de gereksiz yayınlar konusunda hassasiyetimizi devam ettirmek durumundayız. Hatırlarsın bir zamanlar turizmle ilgili bazı gereksiz haber ve yorumlar yüzünden neler çekmiştik. Sizin gibi anlayışlı ve bilinçli arkadaşlarla ATSO el ele vererek o zor günlerden çıkmıştık. Selam ve sevgiler. Kadir Geceniz kutlu olsun. Allah dualarımızı kabul etsin.

canantungar 21.07.2014 14:05:09

DEGERLİ MUSTAFA BENİ 54 YIL GERİYE GÖTÜRDÜNÜZ EŞİMİN NASIL HABER ARKASINDAN KOŞTUGUNU ÇEKTİGİ FİLİMLERİ BANYO YAPIP UÇAGA NASIL YETİŞTİRDİGİNİ GÜN GİBİ YAŞIYOTUM ŞİMDİ GAZETECİ YO BÖYLE MESEK KALMADI ŞİMDİ TEKNOLOJİ VAR İNSANLIK YOK SEVGİ SAYGI YOK HUZUR YOK YOK OGLU YOK YÜREGİNE SAGLIKİ

Şeref Yeşildal 21.07.2014 13:51:30

İzninizle size katılmıyorum. Aksine düne oranla ülkemizde gazeteci sayısı daha az. Daha insan dürüstlüğünü koruyabiliyor. Bana göre artık gazeteler daha az inandırıcı. Ortada temiz su kalmadı ki; Korunacak. Den ,ben,birde bizim köylü.

bünyamin 21.07.2014 09:06:44

acı gerçekleri görmek insanlık ister duygu ister sevme sevilme duygusunubilmek ister yokluk içinde yaşamanın nedemek olduğunu bilmek gerekir ve cesaret ister. ene cilik (ben) kelimesi işin içine girdimi her şey unutuluyor. bu acı çeken insanları görmek için bazı şahışların bu acıyı yaşaması lazım acaba

ismail fidan 20.07.2014 18:37:21

Sayın başkanım, milletimizin hislerine, duygularına tercüman oldun, yüreğine, kalemine sağlık.

Banu Barlas Okumuş 20.07.2014 00:46:52

Mevlüt bey,siteniz hayırlı uğurlu olsun. Yolunuz-bahtınız açık olsun. Yukarıdaki düşünce ve duygularınızın tamamını pek çok kişi tek yürek olarak paylaşıyoruz. İsyan ediyoruz, çare arıyoruz, bağırıp haykırıyoruz. Aslında içten içe neyin ne olduğunu hepimiz gayet iyi biliyoruz, biliyoruz da kabul edemiyoruz! İçi acıyor İnsanın İNSAN olan İnsanın...

Ökkeş Özekşi 19.07.2014 11:50:20

Hayırlı olsun, konu güzel.. Her şehir örneklenebilir bu değerlendirmenize..

veli eryılmaz 18.07.2014 12:29:28

Yüreğinize sağlık, duygularıma tercüman oldunuz.

EBRU ARAMAZ 18.07.2014 10:42:54

Agzına,yüregine saglık içimizden geçenleri tek tek yazmışsınız,elden birşey gelmiyor ne çare..

zahide yalçın 18.07.2014 09:57:35

Yüreğinize kaleminize sağlık...

Halit Bozabalı 18.07.2014 09:07:38

Mevlüt Başkan güzel özetlemişsin. Ağzına sağlık.

Mustafa Murat Bilgin 18.07.2014 05:37:19

Başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim

yaşar 17.07.2014 09:30:20

Mevlüt başkanım hayırlı uğurlu olsun ALLAH sizin ve ekibinizin yar ve yardımcısı olsun.

Cenan Torunoğlu 15.07.2014 08:21:05

Sevgili Pelin, Yeni yazını yine büyük bir keyifle okudum ve gurur duydum. Duru, anlaşılır, sade Türkçeni ve yumuşak ama vurucu düşünce ve önerilerini çok beğeniyorum. Sevgilerimle

Yunus Avşaroğlu 14.07.2014 21:04:14

Çok güzel bir yazı. Okurken adeta geçmişi yaşadım, Özlediğim o günleri, çocukluğumuzu yeniden yaşar gibi oldum. Elinize ve kaleminize sağlık Sevgili Ömer Abi...

Özgür TARHAN 14.07.2014 12:41:10

Kardeşim Ömer, Köşe yazarlılığın Hayırlı Uğurlu Olsun, Başarılarının devamını dilerim. Yukarıda, kaleme aldığın konuyu biliyorsun ki, çocukluğumuzda bizlerde yaşadık. Çok güzel günlerdi. Sıcacık, samimi ortam, komşuculuk, çocukluğumuz böyle bir ortamda geçmişti. Yazıda ele aldığın gibi, bir yanda hüzün diğer yanda sevinci yaşayan mahalle, bunlara şahit olan o ahşap yapılar, muhakkak hiç şüphesiz anıların çerçevesidir. Kaleminden dökülecek her anın, makalen için şimdiden seni kutlar, sevgilerimi sunarım. SAYGILARIMLA, SMMM Özgür TARHAN

Barış Işıldak 14.07.2014 12:16:12

Kaleminize sağlık Ömer Bey.

Burak Özdemir 12.07.2014 14:47:11

Abi öncelikle hayırlı olsun. Birikimlerinizi ve yaşadıklarınızı anlatmanız bizler için büyük şans. İyi ki varsınız ve iyi ki bizlere deneyimlerinizden bahsediyorsunuz. Efendimiz(sav) bir hadislerinde, "İlmin yarısı, soru sormaktır." diyor. Bizler size soru sormaya devam edeceğiz, sizin düşünce ve deneyimlerinizle kendimizi harmanlamak bizleri zenginleştirecektir. Tekrardan hayırlı olsun abi, Allah yâr ve yardımcınız olsun.

İsmail Bilal 11.07.2014 20:03:29

Hayırlı olsun,başarılar,Mevlüt .

Erdoğan Kahya 11.07.2014 16:16:29

Hayırlı olsun. Tüm ekip arkadaşlara başarılar dilerim.

ahmet uysal 10.07.2014 23:00:44

saygıdeğer abicim yine bir alçak gönüllülük sergilediniz her zaman ki gibi.sizi tebrik ediyorum yeni heyecanınıza ben de katılarak takipçiniz olucam inşallah.yazılarınızın bizlere ışık tutması dileğiyle başarılar dilerim.

ALPASLAN ARSLAN 10.07.2014 20:38:01

Sevgili kadim dostum,yeni iş alanında sana başarılar diliyorum.doğrularında rabbim yardımcın olsun.

Hüseyin Çimrin 10.07.2014 18:20:22

Mevlüt Yeni ve ekibini MYgazete gibi içeriği bol, görsel olarak da göze hitap eden bir haber portalını bize sundukları için teşekkür ediyor; hayırlı uğurlu olmasını canı gönülden diliyorum. YOLUNUZ AÇIK OLSUN....

Haki Ertürk - Erasta AVM Müdürü 10.07.2014 14:48:37

Çok değerli büyüğüm Sn. Hüseyin Acarlıoğlu başaramayacağı hiçbir işe başlamaz. Engin bilgi, tecrübe ve öngörülerinden faydalanmak için her gün özellikle takip edeceğim bir köşeye kavuşmuş olmaktan büyük mutluluk duydum. Saygılarımla.

Enver YİĞİT 10.07.2014 08:07:32

Hüseyin abi hayırlara vesile olsun inşaAllah.

ilhan oktay 10.07.2014 07:01:10

hayırlı ugurlu olsun hüseyin abi bütün hayatın da başarılar dilerim görüşmek dilegiyle

selahattin öğütlü 10.07.2014 00:54:51

Hayırlı verimli olsun,

Bilal Kula 09.07.2014 23:20:39

Sevgili Hüseyin abi.yazılarınızı bizde face den takip etmek istiyoruz.saygilar

Emrah Genç Yıldız 09.07.2014 10:43:52

Burhan Bey, yazınız gerçekten çok objektif olmuş ve doğruları yansıtıyor.Sizi tebrik ediyor , yayınlarınızda başarılar diliyorum.

Erkan KÖSE 09.07.2014 10:21:35

Hayırlı uğurlu olsun Mevlüt Başkanım... selamlar

Sercan AYTİŞ 09.07.2014 06:54:57

ALLAH utandırmasın başkanım.. Eminim ki, MY Gazete çok kısa sürede hedefine ulaşacaktır..

Mustafa Murat Bilgin 08.07.2014 22:11:45

Tebrik eder, başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim

Janberk duru 08.07.2014 19:28:36

Güzel bir başlangıç ancak umarım devamı gelir ve gelmeli. Sizi daha önce kariyer uçuşunda dinledim ve sizin gibi insanların bu ülkede çoğalması gerek... Saygılarımla.

Hüsametin Oğuz 08.07.2014 18:42:55

Tebrik ederim, başarılar dilerim...

ezta64 08.07.2014 11:55:43

Elinize,yureginize ,kaleminize saglik !

ELİF URAL 08.07.2014 11:38:36

SEVGİLİ İSMAİL ERTEN GÜZEL DİLEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.SEVGİLERİMLE...

Ertuğrul Didinal 08.07.2014 08:05:08

Yazınız için sizi tebrik ediyorum,hiç önem verilmeyen yaşam koçluğu hakkında bilgi edinmiş oldum,aslında bu konuyu biraz daha açmakla yarar var nerelerde hangi şartlar altında ve Yaş sınırı nedir tabiki bunun bir de bedeli olmalı.bunları da açıklarsanız çok mutlu olurum.

ismail erten 07.07.2014 23:52:08

saygı değer elif hanımefendi öncelikle my gazetedeki köşeniz hayırlı olsun. başarınızı my gazeteye de taşıyacağınızdan eminim. güzel antalyamız için başarılı çalışmalarınızın devamını diliyoruz. yazılarınızı my gazete okurları gibi zevkle okuyacağız. saygılarımla i.erten

Cenan Torunoğlu 07.07.2014 22:04:17

Merhaba Pelin, İlk yazın sana şans getirsin, umarım yazıların çoğalır, bir gün kitabını da okurum. Kutluyorum seni. Bu arada, yazının içeriğini de çok beğendim. Yaptığın iş, benim yıllarca yaptığım stratejik plan uygulamasıyla aynı formatta. Ben bunları şirketlerin hedeflerinin belirlenmesinde ve geleceklerinin çizilmesinde kullanırken, sen bireyler bazında yapıyorsun. Stratejik planın bireysel uygulanması yönünde epeyce çalışma yaptım. Bu çalışmaların bana da çok yararı oldu. Senin ulaştığın noktaya sanırım ben de ulaştım, daha doğrusu sonu olmayan bir yolda sürekli ilerliyorum, ilerliyoruz. İkimizin de yolu açık olsun. Umarım, yazından ve bilgilerinden yararlananlar çoğalır, cığ gibi büyür. Ben, yazılarının takipçisi olacağım. Gurur duydum. Sevgilerimle, Cenan Torunoğlu

Korel Eraybar 07.07.2014 20:13:45

Hayırlı olsun Uğur... Böyle bir şeye ihtiyaç vardı...

Mustafa Yaşar 07.07.2014 19:34:45

Sevgili Başkan "MY Gazete"nin hayırlı uğurlu olmasını dileyerek yayın hayatınızda başarılar diliyorum.

Halil Satır 07.07.2014 17:51:55

Sevgili Burhan,tam bizim evin gündemini yakalamışsın eline sağlık...Bizde kızımıza sorarak tercih sırası oluşturuyoruz.Bakalım,hayırlısı diyoruz...Yayın hayatınızda başarılar...